Przygotowanie projektu nowej umowy;
- analiza zamierzeń i celów kontrahentów;
- analiza wzajemnej pozycji negocjacyjnej kontrahentów;
- analiza uwarunkowań podatkowych i skutków możliwych rozwiązań;
- propozycja rodzaju umowy i jej podstawowych elementów;
- rozwinięcie podstawowych elementów w postaci klauzul umownych;
- propozycja zabezpieczeń kontrahentów na wypadek nienależytego wykonania umowy;
- dopracowanie projektu umowy w szczegółach;
- negocjacje z kontrahentem Klienta lub jego pełnomocnikami prawnymi;
- finalizacja umowy, w tym w razie potrzeby współpraca z notariuszem;
Konsultacje w sprawie projektu umowy proponowanego przez kontrahenta
- analiza zamierzeń i celów kontrahentów;
- analiza wzajemnej pozycji negocjacyjnej kontrahentów;
- analiza uwarunkowań podatkowych i skutków możliwych rozwiązań;
- sprawdzenie projektu umowy pod względem zgodności z przepisami prawa oraz interesem Klienta;
- propozycje zmian w projekcie umowy zgodnie z wynikami powyższych analiz;
- negocjacje z kontrahentem Klienta lub jego pełnomocnikami prawnymi;
- finalizacja umowy, w tym w razie potrzeby współpraca z notariuszem;
Analiza zawartej umowy i propozycje jej zmian lub możliwości jej rozwiązania;
- analiza treści zawartej umowy, jej zgodności z prawem i wolą kontrahentów oraz okoliczności jej zawarcia;
- analiza historii dotychczasowego funkcjonowania umowy;
- ustalenie problemów wynikłych w trakcie wykonywania umowy lub zmiany okoliczności i potrzeb kontrahentów;
- analiza wzajemnej pozycji negocjacyjnej kontrahentów;
- przygotowanie propozycji zmian w umowie mających na celu poprawę jej funkcjonowania lub jej dostosowanie do zmienionych uwarunkowań;
- przygotowanie porozumienia o rozwiązaniu umowy z uwzględnieniem wynikających z tego skutków cywilnoprawnych i podatkowych;
- przygotowanie oświadczenia o wypowiedzeniu, odstąpieniu od umowy albo uchyleniu się od skutków jej zawarcia wraz z korespondencją przygotowawczą.
Analiza zawartej umowy w kontekście określonego stanu faktycznego i propozycje strategii postępowania dla osiągnięcia oczekiwanego celu;
- analiza treści zawartej umowy, jej zgodności z prawem i wolą kontrahentów oraz okoliczności jej zawarcia;
- analiza historii dotychczasowego funkcjonowania umowy;
- ustalenie problemów wynikłych w trakcie wykonywania umowy lub zmiany okoliczności i potrzeb kontrahentów;
- analiza wzajemnej pozycji negocjacyjnej kontrahentów;
- przygotowanie strategii postępowania dla osiągnięcia ustalonego z Klientem celu (np. negocjacje w celu zmiany niekorzystnych zapisów umowy, wypowiedzenie umowy, uchylenie się od skutków zawarcia umowy, uzyskanie orzeczenia sądowego będącego podstawą do przymusowego wyegzekwowanie obowiązków umownych kontrahenta)